0 Comments

Am gasit cine sa ma ajute cu redactarea comunicatelor de presa

Pentru a avea succes, o firma trebuie in primul rand sa comunice direct cu publicul si sa transmita informatii care sa favorizeze interactiunea si implicarea. Comunicarea si alegerea celor mai eficiente strategii de PR sunt activitati obisnuite pentru o agentie precum Tudor Communication.

Inainte de a ne hotara asupra felului in care va fi sigurata comunicarea eficienta trebuie sa definim viziunea pe care strategiile de PR o vor transmite publicului. Apoi, misiunea si valorile sunt foarte importante in comunicarea cu audienta careia I te adresezi.

Pentru a putea fi intelese si acceptate strategiile de PR trebuie sa fie enuntate cat mai clar. Acelasi lucru trebuie aplicat si obiectivelor stabilite astfel incat sa fie atinse si depasite. Daca un obiectiv este neconcludent, nu va putea fi atins. Ca un exemplu, daca ne dorim cresterea vanzarilor, acesta este un obiectiv vag, pe cand cresterea acestora cu un procent pana la un termen limita este un obiectiv precis, deoarece este determinat de timp.

Printre actiunile pe care le desfasuram pentru atingerea obiectivelor, pentru a putea sa le facem realizabile sunt atat strategiile de PR pe care alegem sa le comunicam oamenilor, partenerilor, clientilor, publicului larg cat si comunicatele de presa. Ele vor fi cele care sustin si completeaza celelalte activitati de marketing, cum ar fi publicitatea sau evenimentele. Mai mult decat atat, vor fi sustinute si completate vanzarile directe prin intalniri si negocieri.

In momentul in care este initiative la noi, comunicarea este proactive, iar in momentul in care altii comunica, comunicarea este reactiva, iar noi reactionam. Comunicarea proactive este cea care ne asigura cele mai multe avantaje, cum ar fi, subiectul, prioritatile, tonul, acoperirea. Astfel nu putem da seama care sunt efectele comunicarii proactive si putem estima cu mai multa precizie care sunt bugetele necesare pentru campaniile planificate si calendarul urmarit de comunicarea ta.

Exista cateva strategii pe care le folosesc cei de la Tudor Communication si la care apeleaza un numar mare de companii, printre care merita sa amintim de strategia factorilor de influenta, comunicarea catre public a dorintelor noastre, strategia vocii clientului si segmentarea publicului.

Tudor Communication este o agentie de PR, ce este specializata in relatii media si evenimente care te poate ajuta sa-ti indeplinesti obiectivele propuse pentru afacerea ta. Tot ce ai de facut este sa iei legatura cu unul dintre specialistii de la Tudor Communication si astfel vei avea cine sa se ocupe de lansarea de comunicate de presa, deoarece au cele mai bune legaturi in TV, publicatii, bloguri si retele de socializare.

Este mai mult decat primordial sa apelezi la Tudor Communication daca iti doresti sa ai parte de cea mai buna promovare fara a mai fi necesar sa investesti in publicitate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *